kursor

/jedzenie_i_picie/jedzenie/babeczka.cur

sobota, 15 września 2012

Schabowe z ananasem i żurawiną

Moja propozycja na niedzielny obiad. Mięso plus słodka żurawina i ananas, jak dla mnie świetne połączenie :) Takie smaki to ja uwielbiam ! Podałam je z ziemniakami i mizerią, bo to takie moje ulubione, standardowe dodatki do schabowszczaka :) 

Składniki :
  • 5 kotletów schabowych
  • 5 plasterków ananasa z puszki
  • 5 łyżeczek żurawiny
  • 5 plasterków sera żółtego
Przygotowanie:

Kotlety usmażyć tak jak zawsze (rozbić, posypać solą, pieprzem lub vegetą, maczać w jajku i na koniec w bułce tartej). Usmażone odsączyć na papierowym ręczniku z nadmiaru tłuszczu.

Kotlety układamy w blaszcze, na każdego kładziemy plasterek ananasa, w środek wkładamy łyżeczkę żurawiny i układamy plasterek sera z wyciętą dziurką, tak żeby żurawina była na wierzchu.

Podpiekamy w piekarniku w 180st. C do czasu roztopienia sera.




Smacznego ! :)
źródło: tastefully 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz