kursor

/jedzenie_i_picie/jedzenie/babeczka.cur

poniedziałek, 24 września 2012

Owsianka z owocami

Idealna na śniadanie ! Można dodać dowolne dodatki, u mnie są to akurat uwielbiane przeze mnie sezonowe owoce z drzewek z ogródka. Śliwki uwielbiam, ale według mnie są zdecydowanie za krótko, mogłabym je jeść cały czas, jabłka jem przez cały rok, staram się zjesć 1 dziennie i mi to na szczęście jak do tej pory wychodzi, bo zawsze biorę je do szkoły :) 

Składniki:
  • 3/4 - 1 szkl mleka (w zależności czy chcemy mieś bardzo gęstą czy też nie)
  • 4 - 5 łyżek płatków owsianych
  • 1 łyżka otrębów (u mnie pszenne i owsiane)
  • 2 łyżki rodzynek
  • orzechy 
  • cynamon (opcjonalnie)
  • owoce - u mnie 3 śliwki, winogron i 1/4 jabłka
Przygotowanie:

Mleko wlewamy do garnuszka, dodajemy płatki owsiane i otręby. Gotujemy do czasu, aż nam to zgęstnieje, co jakiś czas mieszając. Dodać cynamon i wymieszać.

Wlać do miseczki. Wrzucić rodzynki, orzechy i pokrojone owoce. GOTOWE ! :)



Smacznego !:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz