kursor

/jedzenie_i_picie/jedzenie/babeczka.cur

środa, 12 września 2012

Mleczne ciasteczka

A dzisiaj przyszedł czas na mleczne ciasteczka, ale UWAGA ! Nie byle jakie, bo z kawałkami czekolady ! Czego chcieć więcej? Raj dla miłośników czekoladki :) Nawet nie wiecie jaki piękny aromat wydostaje się z mojego słoika na ciasteczka mmm ... :) 

Składniki:
  • 2 szkl mąki 
  • 1/2 szkl mleka w proszku
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka aromatu waniliowego (u mnie pomarańczowy)
  • 150g masła 
  • 3/4 szkl cukru
  • 2 jajka
  • 125 g czekolady mlecznej

Przygotowanie:

Masło utrzeć z cukrem na puszystą masę.

Dodać roztrzepane jajka, mąkę, proszek do pieczenia, mleko w proszku, aromat. Dokładnie wszystko wymieszać mikserem, później wyrobić rękami na jednolitą masę.

Dodac posiekaną czekoladę i połączyć z masą.

Z tak powstałej masy formować kulki wielkości orzecha włoskiego, delikatnie spłaszczać i układać na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia (zachować odstęp bo rosną ! )

Piec w 180st. C 10-15 min, a najlepiej je obserwować kiedy będą już gotowe.



Smacznego ! :)

źródło : wielkie żarcie

2 komentarze:

  1. ja oszaleje! co tu wchodzę to mi ślinka cieknie, czytam Twoje przepisy i juz w myślach sprawdzam, czy mam składniki :)
    dziś z ewą koniecznie zrobimy te ciasteczka :))))))
    a i jeszcze coś, wszędzie gdzie widzę, ze w składzie jest mleko w proszku szaleje ze szczęścia, bo nic nie nadaje tak wspaniałego smaku :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh piboha spróbuj koniecznie, bo warto ! Myślałam że wyjdą całkiem inne i przyznam szczerze, że zaskoczyły mnie smakiem, być może też dzięki temu że dałam zapach pomarańczowy, który uwielbiam, no i te kawałki czekolady ! ;)
    koniecznie daj znać jak Ci wyszły i czy w ogólę posmakowały rodzince, pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń